Založenie nového Kontaktu

Nový Kontakt pre klienta je možné pridať viacerými spôsobmi.

  1. v karte Klienta v pravej časti sekcie Kontakty klikneme na tlačítko + Pridať
  1. kliknutím na „Plus“ pri Kontakty v hlavnom menu (ľavá čast) alebo priamo nad zoznamom Kontaktov po kliknutí na + Kontakt.
  1. Vo vytvorenom Lead-e so zadanými údajmi kliknem na možnosti a zvolíme akciu: Vytvoriť Klienta a Kontakt čím sa automaticky prenesú zadané údaje do Klienta a rovnako aj do Kontaktu

TIP: Po založení a využívaní Kontaktu v obchodnom procese máme v jeho pohľade prehľadne zobrazenú jeho celú históriu. Ako určiť primárny kontakt ku komunikácii pri Klientovi sa dozviete na stránke Nastavenie Primárneho kontaktu

Ukážka založenia Kontaktu

Rovnako ako Klienti majú aj Kontakty k dispozícii prehľadné grafické zobrazenie priamo v svojom pohľade, ktoré si môžete upraviť alebo vytvoriť vlastné.

Mohlo by vás tiež zaujímať: