Podmienky poskytovania Gram CRM

1. Úvod

  1. Tieto podmienky poskytovania Gram CRM (ďalej len „Podmienky“) upravujú používanie softvérovej aplikácie Gram CRM na základe zmluvy uzatvorenej medzi Arterio, s.r.o., M.R. Štefánika 17, 934 01 Levice, IČO: 50182099, DIČ: 2120201490, IČ DPH: SK2120201490, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 40227/N (ďalej len „Poskytovateľ“) a Vami, fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len „Objednávateľ“).
  2. Tieto Podmienky upravujú práva a záväzky strán vzniknuté na základe zmluvy.
  3. Pokiaľ uzatvárate zmluvu v mene právnickej osoby, prehlasujete, že ste plne oprávnený k platnému uzatvoreniu zmluvy.
  4. Používaním Gram CRM potvrdzujete, že ste si prečítali tieto podmienky, rozumiete ich obsahu a súhlasíte s tým, že ste viazaní ich ustanoveniami.

2. Vymedzenie pojmov

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že nižšie uvedené pojmy majú nasledujúci význam:
    1. Gram CRM – je softvérová aplikácia pre riadenie vzťahov so zákazníkmi
    2. Zmluva – rozumie sa ňou zmluva uzatvorená s Poskytovateľom:
      1. vyplnením a odoslaním registračného formulára na stránkach Poskytovateľa;
      2. Uzatvorená písomnou formou, na základe ktorej je Objednávateľovi umožnené používať Gram CRM
    3. Používateľský účet – účet vytvorený Objednávateľom pre používanie Gram CRM
    4. Bezplatné obdobie – obdobie používania Gram CRM Objednávateľom, pričom v tejto dobe je Objednávateľ oprávnený používať Gram CRM za účelom zoznámenia sa s jeho funkciami v plnom rozsahu bezplatne.

3. Bezplatné obdobie používania Gram CRM

  1. Na základe uzatvorenej Zmluvy poskytuje Poskytovateľ Objednávateľovi právo po dobu minimálne 14 (štrnásť) dní od založenia Používateľského účtu používať Gram CRM v plnom rozsahu bezplatne, za účelom zoznámenia sa s jeho funkciami.
  2. Objednávateľ sa môže po uplynutí Bezplatného obdobia pokračovať v používaní Gram CRM. V tomto prípade dáta Objednávateľa vložené do Gram CRM zostanú zachované.
  3. V prípade, že Objednávateľ po uplynutí Bezplatného obdobia sa nerozhodne pokračovať v používaní Gram CRM, budú po uplynutí 60 (šesťdesiat) dní od skončenia Bezplatného obdobia akékoľvek dáta Objednávateľa vložené do Gram CRM nenávratne zmazané.
  4. Na používanie Gram CRM Objednávateľom v Bezplatnom období sa vzťahujú všetky povinnosti a obmedzenia dojednané v týchto Podmienkach s výnimkou tých povinností a obmedzení, ktoré sa vzťahujú iba k platenému používaniu Gram CRM.
  5. Bezplatné obdobie skončí uplynutím doby, na ktorú je obmedzená.
  6. Po skončení bezplatného obdobia môže Objednávateľ žiadať o aktiváciu plateného používania Gram CRM.
  7. Aktiváciou plateného používania Objednávateľ dáva súhlas s ďalším používaním Gram CRM za dohodnutú odplatu.

4. Platené používanie Gram CRM

  1. Na základe uzatvorenej Zmluvy Poskytovateľ poskytne Objednávateľovi právo používania Gram CRM na dojednané obdobie oproti pravidelným opakujúcim sa platbám a na množstvo vytvorených Používateľských účtov.
  2. Používanie Gram CRM v režime plateného používania je spojené s povinnosťou Objednávateľa platiť Poskytovateľovi Poplatok.
  3. Objednávateľ je uzrozumený s tým, že povinnosť platiť Poplatok nie je viazaná na faktické využívanie Gram CRM zo strany Objednávateľa v príslušnom období ani na rozsah tohto využívania.
  4. Výška Poplatku je určená cenníkom, ktorí je platný v čase uzatvárania Zmluvy, ak ide o Zmluvu uzatvorenú cez elektronické komunikačné kanály
  5. Výška Poplatku je určená zmluve, ak ide o vyslovenú písomnú Zmluvu uzatvorenú medzi Poskytovateľom a Objednávateľom
  6. Výška Poplatku sa určí ako násobok počtu vytvorených Používateľských účtov Objednávateľa a cenou za jeden účet pre dané zúčtovacie obdobie.
  7. Zaplatením Poplatku vzniká Objednávateľovi právo používať Gram CRM po dané zúčtovacie obdobie.
  8. Prvé zúčtovacie obdobie začína dňom aktivácie režimu plateného používania.
  9. Poplatok je splatný na základe faktúry.
  10. Faktúry bude Poskytovateľ zasielať Objednávateľovi elektronickou cestou na emailovú adresu Objednávateľa.
  11. Splatnosť faktúry je 14 (štrnásť) dní odo dňa jej vystavenia.
  12. V prípade, že omeškanie Objednávateľa so zaplatením Poplatku presiahne 7 (sedem) dní, Poskytovateľ zasiela Objednávateľovi 1. upomienku elektronickou cestou na emailovú adresu Objednávateľa.
  13. V prípade, že omeškanie Objednávateľa so zaplatením Poplatku presiahne 14 (štrnásť) dní, Poskytovateľ zasiela Objednávateľovi 2. upomienku elektronickou cestou na emailovú adresu Objednávateľa.
  14. V prípade, že omeškanie Objednávateľa so zaplatením Poplatku presiahne šestnásť (16) dní, Poskytovateľ zasiela Objednávateľovi 3. upomienku elektronickou cestou na emailovú adresu Objednávateľa, ktorá už obsahuje vyrozumenie o zablokovaní prístupu ku Gram CRM. Spolu s týmto emailom aj dôjde k fyzickému zablokovaniu Používateľských účtov Objednávateľa.
  15. Ak presiahne omeškanie Objednávateľa so zaplatením Poplatku 90 (deväťdesiat) dní, budú Používateľské účty Objednávateľa v Gram CRM zrušené. Pred uplynutím tejto doby môže Objednávateľ žiadať o export dát z Gram CRM.

5. Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Objednávateľ nie je oprávnený využívať opakovane Skúšobnú dobu Gram CRM v rozpore s dobrými mravmi za účelom vyhnutiu sa zaplateniu Poplatku.
  2. Objednávateľovi nevznikajú uzatvorením Zmluvy žiadne práva k ochranným známkam Poskytovateľa alebo tretích strán.
  3. Objednávateľ je oprávnený používať Gram CRM iba osobne, resp. prostredníctvom poverených osôb.
  4. Svoje prístupové údaje k Používateľským účtom je Objednávateľ povinný uchovávať v tajnosti a chrániť ich pred zneužitím zo strany tretích osôb. V prípade porušenia tejto povinnosti zodpovedá Objednávateľ za všetky škody, ktoré budú Objednávateľovi alebo ďalším osobám zneužitím jeho prístupových údajov spôsobené.
  5. Poskytovateľ nijak nezaručuje, že funkcie, ktoré obsahuje Gram CRM, budú vyhovovať požiadavkám Objednávateľa. Objednávateľ preberá úplnú zodpovednosť a riziko za výber Gram CRM pre dosiahnutie ním zamýšľaných výsledkov, za jeho používanie a výsledky, ktoré s Gram CRM dosiahne.
  6. Poskytovateľ vykonáva denné zálohy dát uložených Objednávateľom pri používaní Gram CRM. Jednotlivé zálohy sú Poskytovateľom uchovávané minimálne po dobu 7 (sedem) dní od ich vytvorenia. Informácie o postupe stiahnutia zálohy dát zašle Poskytovateľ Objednávateľovi na základe žiadosti o poskytnutie zálohy dát na jeho emailovú adresu.

6. Sprostredkovateľská zmluva

  1. Tieto podmienky obsahujú rovnako náležitosti sprostredkovateľskej zmluvy podľa čl. 28 a nasl. Nariadenie GDPR, a to v nasledujúcom znení.
  2. Poskytovateľ v rámci Zmluvy podľa týchto Podmienok môže spracovávať pre Objednávateľa ako spracovateľ v zmysle čl. 4 bod 2 a čl. 28 Nariadenie GDPR, osobné údaje v rozsahu uvedenom v týchto Podmienkach v rámci uvádzaných účelov, operácii a rovnako prostriedkov spracovania.
  3. Spracovanie osobných údajov bude zo strany Poskytovateľa prebiehať po dobu účinnosti Zmluvy uzatvorenej podľa týchto Podmienok. Povinnosti Poskytovateľa týkajúce sa ochrany osobných údajov sa Poskytovateľ zaväzuje plniť po celú dobu účinnosti Zmluvy.
  4. Poskytovateľ spracováva osobné údaje výlučne na základe pokynov Objednávateľa učinených v súlade so zásadami komunikácie podľa Zmluvy, vrátane poskytnutia osobných údajov do tretích krajín alebo medzinárodnej organizácii, pokiaľ mu toto spracovanie už neukladá právo EÚ alebo členského štátu, ktoré sa na Objednávateľa vzťahujú; v takomto prípade Poskytovateľ Objednávateľa informuje o takejto právnej požiadavke pred spracovaním, ibaže by tieto právne predpisy toto informovanie zakazovali z dôležitých dôvodov verejného záujmu.
  5. Poskytovateľ dodržuje mlčanlivosť o spracovávaných osobných údajoch a zaisťuje, aby osoby oprávnené pracovať s osobnými údajmi Objednávateľa u Poskytovateľa zaviazali k mlčanlivosti alebo aby sa na nich vzťahovala zákonná povinnosť mlčanlivosti.
  6. Poskytovateľ je povinný poskytovať súčinnosť Objednávateľovi pri zaisťovaní súladu s povinnosťami podľa čl. 32 až 36 Nariadenie GDPR, a to pri zohľadnení povahy spracovania a informácii, ktoré má spracovateľ k dispozícii, a ďalej i pri komunikácii a preukazovaní splnenia povinností Objednávateľa na úseku ochrany osobných údajov pred dozorným úradom.
  7. Poskytovateľ poskytne na žiadosť Objednávateľa všetky informácie potrebné k doloženiu toho, že boli splnené povinnosti stanovené v tejto Zmluve, a umožní audity, vrátane inšpekcií, vykonané Objednávateľom alebo iným audítorom, ktorého Objednávateľ poverí, a k týmto auditom prispeje.
  8. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržovať podmienky pre zapojenie ďalšieho spracovateľa uvedené v ods. 2 a 4 čl. 32 Nariadenie GDPR. Poskytovateľ zároveň zohľadňuje povahu spracovania a je Objednávateľovi nápomocný prostredníctvom vhodných technických a organizačných opatrení, pokiaľ je to možné, pre splnenie povinností Objednávateľa ako správcu osobných údajov pri vybavovaní žiadostí o výkon práv subjektov údajov podľa Nariadenie GDPR.
  9. Akékoľvek podozrenie ohľadne porušenia zabezpečenia osobných údajov alebo ohľadne iného neoprávneného prístupu k osobným údajom je povinný Poskytovateľ najneskôr do 24 hod. od zistenia hlásiť emailom Objednávateľovi.

7. Dostupnosť služby

  1. Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ z dôvodu zlepšovania služieb realizuje pravidelnú údržbu Gram CRM. Počas tejto doby môže byť prístup ku Gram CRM dočasne obmedzený.
  2. Poskytovateľ nie je zodpovedný za omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle na vôli Poskytovateľa a bráni mu v splnení povinnosti, ibaže sa nedá rozumne predpokladať, že by Poskytovateľ túto prekážku alebo jej následky odvrátil alebo prekonal, a ďalej, že by v dobe vzniku záväzku túto prekážku predvídal.
  3. Prekážky, ktoré je možné podľa predošlej vety považovať za okolnosti vylučujúce zodpovednosť, sú najmä:
    1. stávky, pokiaľ táto udalosť nastane v dôsledku organizovania tretími stranami;
    2. teroristický útok;
    3. vojny, občianske a vojenské nepokoje, blokády, povstania, výtržnosti, epidémie, karanténne obmedzenia;
    4. úder blesku, zemetrasenie, požiar, búrka, záplavy, zosuvy pôdy;
    5. udalosti, na základe ktorých bude vyhlásený stav núdze v zmysle príslušných ustanovení energetického zákona.
  4. Objednávateľ berie na vedomie, že do Gram CRM môžu byť začlenené doplnkové služby poskytované tretími subjektmi, ako napríklad geolokácia evidovaných adries, mapové podklady, doplňovanie menových kurzov a dát z obchodných registrov.
  5. Poskytovateľ nijak neručí za správnosť, pravdivosť, úplnosť a aktuálnosť informácii, ktoré Objednávateľ pri používaní týchto doplnkových služieb obdrží, a nenesie žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené Objednávateľovi výpadkami ich prevádzky.

8. Trvanie zmluvného vzťahu a jeho ukončenie

  1. Zmluva zaniká:
    1. uplynutím doby, na ktorú bola dojednaná,
    2. výpoveďou zo strany Poskytovateľa,
    3. zrušením Pužívateľských a účtov Objednávateľa v prípade omeškania s platením Poplatku podľa čl. 4.
  2. Ak Objednávateľ je v omeškaní so zaplatením Poplatku dlhším ako 60 (šesťdesiat) dní, zaniká Zmluva.
  3. Poskytovateľ je rovnako oprávnený Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 6 (šesť) mesiacov a začína plynúť prvým dňom v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Objednávateľovi. Výpoveď musí byť zaslaná poštou na adresu sídla spoločnosti, alebo miesta podnikania Objednávateľa zadanú pri registrácii. Ak sa nepodarí s týmto spôsobom výpoveď Objednávateľovi doručiť, má sa za to, že bola Objednávateľovi doručená tretím dňom od jej odoslania.
  4. Poskytovateľ je rovnako oprávnený od Zmluvy odstúpiť svojim jednostranným prehlásením, ak Objednávateľ poruší závažným spôsobom niektorú z povinností vyplývajúcich mu zo Zmluvy. Najmä ak použije Gram CRM spôsobom, ktorý je v rozpore s touto Zmluvou alebo s povinnosťami vyplývajúcimi Objednávateľovi zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Odstúpením Zmluva zaniká s účinkami ku dňu doručenia odstúpenia Objednávateľovi. Pre doručovanie odstúpenia od Zmluvy Objednávateľovi platí obdobne ustanovenie o doručovaní výpovedi.

9. Zmeny podmienok poskytovania Gram CRM

  1. Poskytovateľ je oprávnený Podmienky priebežne aktualizovať. Znenie aktualizovaných Podmienok Poskytovateľ zverejní na svojich webových stránkach.
  2. Objednávateľ je povinní sa s aktualizovanými Podmienkami zoznámiť.
  3. Prejavením nesúhlasu Objednávateľa s aktualizovanými Podmienkami táto Zmluva zaniká s účinkami ku dňu začiatku účinnosti aktualizovaných Podmienok.
  4. Poskytovateľ je ďalej oprávnený jednostranne meniť výšku Poplatku ak v Zmluve nie je dohodnuté inak. O zmene výšky Poplatku upovedomí Poskytovateľ Objednávateľa rovnakým spôsobom ako pri zmene Podmienok, a to najmenej 30 (tridsať) dní pred dátumom účinnosti takejto zmeny.

10. Záverečné ustanovenia

  1. Vzťahy zo Zmluvy sa riadia slovenským právnym poriadkom a v jeho rámci zákonom 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.
  2. Objednávateľ výslovne súhlasí, že k riešeniu akýchkoľvek sporov alebo nárokov zo Zmluvy voči Poskytovateľovi alebo sporov a nárokov súvisiacich s používaním Gram CRM je miestne príslušný Okresný súd Levice, resp. Krajský súd v Nitre v prípadoch, kedy je stanovená príslušnosť tohto súdu.
  3. Podmienky nezakladajú na strane Poskytovateľa okrem záväzkov konkrétne uvedených v týchto Podmienkach žiadne iné záväzky.
  4. V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto Podmienok je neplatné a nevykonateľné, neovplyvní to platnosť ostatných ustanovení týchto Podmienok. Tie zostanú platné a vykonateľné podľa Podmienok v nich stanovených. Zmeny týchto Podmienok sú možné iba v písomnej forme, pričom za Poskytovateľa a Objednávateľa musí takúto zmenu podpísať štatutárny zástupca. Znenie Zmluvy a týchto Podmienok predstavujú medzi Objednávateľom a Poskytovateľom jedinú a úplnú dohodu vzťahujúcu sa k Gram CRM, a plne nahrádzajú akékoľvek predchádzajúce vyhlásenia, rokovania, záväzky, správy alebo reklamné informácie týkajúce sa Gram CRM.
  5. Tieto podmienky sú platné od 11.01.2021.