Formátovanie sekcie v Cenových ponukách

Gram CRM umožňuje efektívne formátovať cenové ponuky pomocou sekcií, ktoré slúžia ako vizuálne aj funkčné oddeľovače položiek zahrnutých v ponuke. Východzie zostavy v module Cenové ponuky už obsahujú graficky naformátované sekcie. V tomto návode vám ukážeme, ako dosiahnuť požadované grafické formátovanie sekcií vo výstupoch tlačových zostáv.

1. Definícia celkového počtu riadkov

V prvom, virtuálnom riadku tabuľky sa pridá hodnota, ktorá definuje celkový počet riadkov tabuľky (okrem hlavičky). Tento riadok sa vo výstupe tlačovej zostavy nezobrazuje. Napríklad:

{i.RecordType;block=tbs:row+tbs:row+tbs:row+tbs:row;magnet=tbs:row;ope=mok:Virtual;noerr}

Tento príklad definuje 4 riadky tabuľky.

2. Zobrazenie textu sekcie

Pre riadok zobrazujúci text sekcie je potrebné definovať, že ide o sekciu pomocou parametra ope=mok:ProposalItemSection. Nasleduje hodnota, ktorá sa zobrazí ako názov sekcie. Napríklad:

{i.RecordType;magnet=tbs:row;ope=mok:ProposalItemSection;noerr}{i.Name}

Tento riadok umožňuje grafické odlíšenie sekcie.

3. Zobrazenie produktu

Na zobrazenie produktu (názov) je potrebné definovať parameter ope=mok:ProposalItemProduct. Nasleduje hodnota, ktorá sa zobrazí ako názov produktu. Tento zápis zahŕňa aj samostatný riadok pre popis produktu. Napríklad:

{i.RecordType;magnet=tbs:row+tbs:row;ope=mok:ProposalItemProduct;noerr}{i.Name}

Tento zápis zahŕňa aj samostatný riadok pre popis produktu (tbs:row+tbs:row)

TIP: Ak popis položky bude v jednom riadku s názvom položky, zápis pre položku bude nasledovný {i.RecordType;magnet=tbs:row;ope=mok:ProposalItemProduct;noerr}{i.Name}

Mohlo by vás tiež zaujímať: