Zaevidovanie problému pre Servis z Projektovej úlohy

Tento postup zabezpečí, že všetky problémy sú správne zaevidované a pripravené na riešenie v rámci vytvoreného servisu.

POZNÁMKA: Postup je platný len v aktívnom Servisnom riešení

Postup:

  1. Výber akcie pre vytvorenie servisu:
    • V zozname Akcií ( ) pre projektovú úlohu vyberte možnosť Vytvoriť Servis…
  2. Vyplnenie detailov servisu:
    • Po zvolení akcie sa otvorí okno, kde je potrebné definovať nasledujúce hodnoty:
      • Dátum a čas začiatku servisu:
        • Vyberte dátum a čas, kedy má servis začať.
      • Dátum a čas ukončenia servisu:
        • Vyberte dátum a čas, kedy má servis skončiť.
      • Stav servisu:
        • Zvoľte stav servisu. Predvolený stav je Naplánovaný.
      • Servisný tím:
        • Vyberte servisný tím, ktorý vykoná daný servis.
      • Stručný popis servisu:
        • Popíšte stručne, čo je potrebné na servise vykonať. Tento popis by mal vychádzať z riešenia v projektovej úlohe, z ktorej sa servis vytvára. Uistite sa, že popis obsahuje všetky relevantné informácie, ktoré by mohli byť potrebné pre riešenie problému.
  3. Vlastníctvo a zariadenia:
    • Vlastník servisu:
      • Vlastníkom novovytvoreného servisu je užívateľ, ktorý je vlastníkom (riešiteľom) projektovej úlohy.
    • Zariadenie z projektovej úlohy:
      • Ak bolo v projektovej úlohe zvolené zariadenie, toto zariadenie bude automaticky prenesené do vytvoreného servisu.
    • Podradené zariadenia:
      • Ak má zariadenie v Gram CRM priradené podradené zariadenia, tieto zariadenia budú rovnako pripojené k servisu.
  4. Kontrola a prílohy
    • Kontrola:
      • Vo vytvorenom Servise skontrolujte a prípadne upravte údaje, pripojte ďalšie zariadenia. Zmeny nezabudnite uložiť.
    • Pridanie príloh:
      • Ak je to potrebné, priložte relevantné dokumenty, obrázky alebo iné súbory, ktoré pomôžu pri vykonaní servisu.

    Tip: Takto vytvorený Servis sa zobrazuje v Kalendári na zvolené obdobie, respektíve pre kalendár Zdrojov – zobrazenie podľa servisných tímov

    Zobrazenie servisu v kalendári

    • Kalendár servisu:
      • Takto vytvorený servis sa zobrazuje v kalendári na určené obdobie.
    • Kalendár zdrojov:
      • V kalendári zdrojov sa servis zobrazuje podľa servisných tímov.

    Mohlo by vás tiež zaujímať: