Zaevidovanie problému pre Servis z Projektovej úlohy
Tento postup zabezpečí, že všetky problémy sú správne zaevidované a pripravené na riešenie v rámci vytvoreného servisu.
POZNÁMKA: Postup je platný len v aktívnom Servisnom riešení
Postup:
- Výber akcie pre vytvorenie servisu:
- V zozname Akcií ( ) pre projektovú úlohu vyberte možnosť Vytvoriť Servis…
- Vyplnenie detailov servisu:
- Po zvolení akcie sa otvorí okno, kde je potrebné definovať nasledujúce hodnoty:
- Dátum a čas začiatku servisu:
- Vyberte dátum a čas, kedy má servis začať.
- Dátum a čas ukončenia servisu:
- Vyberte dátum a čas, kedy má servis skončiť.
- Stav servisu:
- Zvoľte stav servisu. Predvolený stav je Naplánovaný.
- Servisný tím:
- Vyberte servisný tím, ktorý vykoná daný servis.
- Stručný popis servisu:
- Popíšte stručne, čo je potrebné na servise vykonať. Tento popis by mal vychádzať z riešenia v projektovej úlohe, z ktorej sa servis vytvára. Uistite sa, že popis obsahuje všetky relevantné informácie, ktoré by mohli byť potrebné pre riešenie problému.
- Dátum a čas začiatku servisu:
- Po zvolení akcie sa otvorí okno, kde je potrebné definovať nasledujúce hodnoty:
- Vlastníctvo a zariadenia:
- Vlastník servisu:
- Vlastníkom novovytvoreného servisu je užívateľ, ktorý je vlastníkom (riešiteľom) projektovej úlohy.
- Zariadenie z projektovej úlohy:
- Ak bolo v projektovej úlohe zvolené zariadenie, toto zariadenie bude automaticky prenesené do vytvoreného servisu.
- Podradené zariadenia:
- Ak má zariadenie v Gram CRM priradené podradené zariadenia, tieto zariadenia budú rovnako pripojené k servisu.
- Vlastník servisu:
- Kontrola a prílohy
- Kontrola:
- Vo vytvorenom Servise skontrolujte a prípadne upravte údaje, pripojte ďalšie zariadenia. Zmeny nezabudnite uložiť.
- Pridanie príloh:
- Ak je to potrebné, priložte relevantné dokumenty, obrázky alebo iné súbory, ktoré pomôžu pri vykonaní servisu.
- Kontrola:
Tip: Takto vytvorený Servis sa zobrazuje v Kalendári na zvolené obdobie, respektíve pre kalendár Zdrojov – zobrazenie podľa servisných tímov
Zobrazenie servisu v kalendári
- Kalendár servisu:
- Takto vytvorený servis sa zobrazuje v kalendári na určené obdobie.
- Kalendár zdrojov:
- V kalendári zdrojov sa servis zobrazuje podľa servisných tímov.
Mohlo by vás tiež zaujímať: