Vytvorenie Servisu zo Zariadenia
Pre pokazené Zariadenie si chceme naplánovať Servis, ktorý vykoná napr. servisný Tím B – Jakub Baláž a Juraj Lackovič. Tento postup zabezpečí, že zariadenie bude správane zaevidované a pripravené na riešenie v rámci vytvoreného servisu.
POZNÁMKA: Postup je platný len v aktívnom Servisnom riešení
Postup:
- Výber zariadenia:
- Otvorte modul Zariadenia alebo pri zariadení, zozname Akcií ( ) pre vybrané zariadenie zvoľte možnosť Vytvoriť Servis…
- Vyplnenie detailov servisu:
- Po zvolení akcie sa otvorí okno, kde je potrebné definovať nasledujúce hodnoty:
- Dátum a čas začiatku servisu:
- Vyberte dátum a čas, kedy má servis začať.
- Dátum a čas ukončenia servisu:
- Vyberte dátum a čas, kedy má servis skončiť.
- Stav servisu:
- Zvoľte stav servisu. Predvolený stav je naplánovaný.
- Servisný tím:
- Vyberte servisný tím, ktorý vykoná daný servis.
- Stručný popis servisu:
- Popíšte stručne, čo je potrebné na servise vykonať. Tento popis by mal vychádzať z požiadaviek na zariadenie, pre ktoré sa servis vytvára.
- Vlastníctvo a zariadenia:
- Vlastník servisu:
- Vlastníkom novovytvoreného servisu je užívateľ, ktorý inicioval vytvorenie servisu zo zariadenia.
- Podradené zariadenia:
- Ak má zariadenie v Gram CRM priradené podradené zariadenia, tieto zariadenia budú rovnako pripojené k servisu.
- Vlastník servisu:
Tip: Takto vytvorený Servis sa zobrazuje v Kalendári na zvolené obdobie, respektíve pre kalendár Zdrojov – zobrazenie podľa servisných tímov
Zobrazenie servisu v kalendári
- Kalendár servisu:
- Takto vytvorený servis sa zobrazuje v kalendári na určené obdobie.
- Kalendár zdrojov:
- V kalendári zdrojov sa servis zobrazuje podľa servisných tímov.
Mohlo by vás tiež zaujímať: