Vytvorenie Servisu zo Zariadenia

Pre pokazené Zariadenie si chceme naplánovať Servis, ktorý vykoná napr. servisný Tím B – Jakub Baláž a Juraj Lackovič. Tento postup zabezpečí, že zariadenie bude správane zaevidované a pripravené na riešenie v rámci vytvoreného servisu.

POZNÁMKA: Postup je platný len v aktívnom Servisnom riešení

Postup:

  1. Výber zariadenia:
    • Otvorte modul Zariadenia alebo pri zariadení, zozname Akcií ( ) pre vybrané zariadenie zvoľte možnosť Vytvoriť Servis
  2. Vyplnenie detailov servisu:
    • Po zvolení akcie sa otvorí okno, kde je potrebné definovať nasledujúce hodnoty:
    • Dátum a čas začiatku servisu:
      • Vyberte dátum a čas, kedy má servis začať.
    • Dátum a čas ukončenia servisu:
      • Vyberte dátum a čas, kedy má servis skončiť.
    • Stav servisu:
      • Zvoľte stav servisu. Predvolený stav je naplánovaný.
    • Servisný tím:
      • Vyberte servisný tím, ktorý vykoná daný servis.
    • Stručný popis servisu:
      • Popíšte stručne, čo je potrebné na servise vykonať. Tento popis by mal vychádzať z požiadaviek na zariadenie, pre ktoré sa servis vytvára.
  3. Vlastníctvo a zariadenia:
    • Vlastník servisu:
      • Vlastníkom novovytvoreného servisu je užívateľ, ktorý inicioval vytvorenie servisu zo zariadenia.
    • Podradené zariadenia:
      • Ak má zariadenie v Gram CRM priradené podradené zariadenia, tieto zariadenia budú rovnako pripojené k servisu.

Tip: Takto vytvorený Servis sa zobrazuje v Kalendári na zvolené obdobie, respektíve pre kalendár Zdrojov – zobrazenie podľa servisných tímov

Zobrazenie servisu v kalendári

  • Kalendár servisu:
    • Takto vytvorený servis sa zobrazuje v kalendári na určené obdobie.
  • Kalendár zdrojov:
    • V kalendári zdrojov sa servis zobrazuje podľa servisných tímov.

Mohlo by vás tiež zaujímať: