Obchodné prípady

Obchodný prípad poskytuje prehľad dokladov a vykonannej činnosti pri realizácii obchodu na uľahčenie vyhodnotenia, čím poskytuje reálny obraz o obchodnom procese pre riadenie organizácie. Obchodný prípad v Gram CRM spája entity od prípravy až po realizáciu vašej obchodnej príležitosti.


Založenie Obchodného prípadu

Založenie nového Obchodného prípadu môžeme realizovať buď pridaním od existujúceho Klienta, kde v sekcii pre obchodné prípady klikneme na „Plus“ alebo zo zoznamu všetkých obchodných prípadov kliknutím na „+ Obchodný prípad“ resp. ikonou „Plus“ pri výbere pohľadu z ľavého menu.

Pre založenie Obchodného prípadu sa otvorí nové okno na zadanie potrebných údajov, kde pred uložením je nutné označené polia vyplniť. Po kliknutí na „Uložiť“ bude Obchodný prípad ihneď otvorený k plánovaniu alebo zadaniu ďaľších dokladov.

Dokonalý prehľad

Pohľad Obchodných prípadov vám umožňuje aplikovať vlastné filtre a následne si zobraziť hodnoty v predpripravených grafoch.

Založený Obchodný prípad a poskytuje všetky informácie, ktoré prebehli alebo sa len plánújú realizovať. Rovnako zobrazuje prehľad o Hodnote a nákladoch na realizáciu prípadu.