Best Solution
for Your Business!
Poďme na to!
Registráciou získate prístup ku Gram CRM na 30 dní.
Arterio, s.r.o.
IČO: 50182099
DIČ: 2120201490
IČ DPH: SK2120201490
Registrácia: Okresný súd Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 40227/N
Bankové spojenie
VÚB, a.s.
IBAN: SK47 0200 0000 0036 3868 7351
SWIFT: SUBASKBX
Pošlite nám správu
na každú správu sa snažíme odpovedať v čo najkratšom čase.
Často kladené otázky
Pripravili sme pre vás odpovede na často kladené otázky. Ak máte otázok viac, neváhajte nás kontaktovať
- Aký je rozdiel medzi CRM a ERP?
ERP - Enterprise Resource Planning, sú informačné systémy, ktoré integrujú a automatizujú obrovské množstvo procesov, ktoré súvisia s činnosťou firmy a jej tvorbou (výroba, logistika, obchod, distribúcia, správa majetku, fakturácia, účtovníctvo a iné).
CRM je skratka z anglického Customer Relationship Management (riadenie vzťahov so zákazníkmi) a označujú sa tak systémy pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Sú to programy, ktoré umožňujú zhromažďovať, triediť a spracovávať údaje o zákazníkoch, predovšetkým ich kontakty, prebiehajúce obchodné procesy a dosahované tržby. - Čo je Gram CRM??
Gram CRM je informačný systém, ktorý poskytuje všetky nástroje potrebné pre zabezpečenie chodu menšej alebo stredne veľkej firmy. Umožňuje zbierať informácie o zákazníkoch, vytvárať cenové ponuky, objednávky a faktúry. Je vhodný aj pre riadenie organizácie s tímom obchodných zástupcov.
- Je Gram CRM modulárny?
Gram CRM je plne modulárny softvér. Moduly sú relatívne nezávislé časti kódu, vykonávajúce len presne vymedzenú oblasť činností. Moduly môžu medzi sebou komunikovať len pomocou presne určených rozhraní. Gram CRM používa na komunikáciu s okolím niekoľko úrovní, pričom každá z nich komunikuje len so svojimi najbližším. Modulárny systém je v prvom rade investíciou do budúcnosti. Umožňuje jednoduchú a rýchlu zmenu či doplnenie nových rozhraní.
- Na čo slúži Gram CRM?
Gram CRM je obchodný softvér zameraný na podporu a zvýšenie efektivity predaja. Slúži ako centrálne úložisko dôležitých informácií, s ktorými pracujú všetci zamestnanci firmy. Obsahuje všetky potrebné nástroje na vykonávanie bežných obchodných činností od správy obchodných informácií o zákazníkoch, cez tvorbu cenových ponúk, fakturáciu, správu eshopu až po manažérske prehľady o firme. Funguje ako online služba a minimalizuje tak čas firmy potrebný na starostlivosť o fungovanie CRM softvéru.
- Ako mi pomôže Gram CRM riadiť firmu?
Gram CRM pomáha manažérom vyhodnocovať efektivitu obchodných procesov, umožňuje rýchlu orientáciu v množstve dát, pomáha analyzovať kľúčové oblasti vo výkonnosti obchodníkov a poskytuje efektívne podklady pre ďalšie rozhodovanie. Manažérske reporty, ktoré online vyhodnocujú dianie vo Vašej firme, sú otázkou jedného kliknutia, alebo vám chodia v pravidelne stanovených intervaloch priamo do mailu.
- Ako funguje Gram CRM?
Gram CRM funguje ako Cloud riešenie. Ako zákazník teda nemusíte riešiť žiadne investície do hardvéru a infraštruktúry potrebnej na fungovanie CRM. Zároveň vám odpadajú činnosti spojené s vyhľadávaním a zaškoľovaním vlastného IT pracovníka na obsluhu CRM systému. Získavate od nás online priestor a dostupnosť 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Samozrejmosťou sú pravidelné aktualizácie, upgrady systému a zabezpečenie dlhodobej technickej podpory.